Beeldschermcommunicatie is een moderne manier van communiceren die steeds meer in trek raakt. Het enige dat je er altijd voor nodig hebt is een beeldscherm en of dit nu groot of klein is maakt niet zoveel uit. Het is maar net waar je het voor wilt gebruiken en op basis daarvan kies je een geschikt scherm.

Wat voor beeldschermcommunicatie kies je?

Als je graag aan beeldschermcommunicatie wilt doen schakel je daar het beste een professional zoals QYN voor in. Omdat ieder bedrijf anders is zorgen zij voor maatwerk op het gebied van digital signage, sociale media integratie, mobile signage, (instore) interactive en muziek.

Kies voor digital signage

Digital signage wordt gebruikt in wachtkamers om mensen te vermaken tijdens het wachten. Dit zie je vaak gebeuren met grote beeldschermen waarop verschillende berichten afgewisseld met nieuws worden getoond. Het wordt ook gebruikt in etalages om producten te laten zien en mogelijke klanten naar binnen te lokken.

Kies voor sociale media integratie

In het geval van sociale media integratie worden op een scherm beelden vertoond die afgewisseld worden met social media. Hierbij kun je denken aan Facebook, Instagram of Twitter. Je houdt op die manier niet alleen de aandacht van je klanten vast maar stimuleert ook het gebruik van de social media hetgeen ook weer gunstig kan zijn voor jouw bedrijf.

Kies voor mobile signage

Een derde variant van beeldschermcommunicatie is mobile signage. Zoals de naam al doet vermoeden wordt hierbij gebruik gemaakt van een telefoon of tablet. Mensen kunnen tegenwoordig nauwelijks meer zonder mobiele telefoon en gebruiken deze zo vaak dat je er als bedrijf ook het beste maar gebruik van kunt maken. Bovendien is een tablet gebruiken in een winkel ook makkelijk in het gebruik. Je kunt deze gebruiken als hulpmiddel voor het personeel om informatie op te zoeken als klanten daar naar vragen.